Майбутнє школи

Як ми розуміємо майбітнє школи?

Більшість з нас його пов'язує із змінами в програмах, можливості вибору предметів, повсюдне використання комунікаційних технологій.

Ми читали про плани МОН України: кожному учневі підручники замінити комп'ютерами.
Можливо ми і не зовсім добре розуміємося на таких проектах, проте добре засвоїли - працювати довго біля комп'ютера важко та й не зовсім безпечно.

Друга справа - повсюдне запровадження ПК на уроках в підкріплення пояснення вчителя, можливість використання  мультимедійних технологій у навчанні, можливість працювати  в он-лайн режимі з різними навчальними програмами, енциклопедіями, тестами.

Ми бачимо, яка комп'ютерна техніка і в якій кількості є у нашій школі. Те ж мають і інші школи міста.
Ми мріємо про мультимедійні навчальні програми з фізики, хімії, біології тощо, які допоможуть нам вчитися.

Наш класний керівник - вчитель інформатики. Наш кабінет - комп'ютерний клас. Як добре, що в ньому є можливість проводити інтернет-екскурсії по всьому світу, переглядати виставки картин, чудеса стародавнього світу та нового світу, чудеса природи. В нашому розпорядженні персональні комп'ютери із виходом в Інтернет, мультимедійний проектор. Але не всі учні школи мають таку можливість.

Школи чекають інтерактивних дошок, сучасної мультимедійної техніки, досконалих навчальних комп'ютерних програм.

Для освіти молоді мало мати школу чи Палац творчості.

Молоді для освіти та виховання потрібні: музеї, виставочні зали, ботанічний сад, зоопарк, кінотеатри, молодіжні театри, театр Моди.


Для відпочинку: аквапарк, стадіони та парки.